My happiness died with our death (Tradução disponível)

/
0 Comments
My Happiness Died With Our Death


Understand that I don’t miss you. I miss our memories, our love, our moments, our past. Us. Now, you’re different as if anything ever exist between us. I don’t know what I can expect from you. I don’t know who I am now and I don’t even know what I can expect from me. We’ve changed for the worst. But you moved on. I don’t. Everything to me is to deep. I’m searching for you in every single person but I don’t find my old happiness because she died. She died with the death of us.

Traduzido: Minha felicidade morreu com a nossa morte
Entenda que eu não sinto sua falta. Tenho saudades das nossas memórias, do nosso amor, dos nossos momentos, do nosso passado. De nós. Agora, você está diferente, como se nunca tivesse existido nada entre nós. Eu não sei o que esperar de você. Eu não sei nem quem eu sou, nem o que esperar de mim próprio. Nós mudámos para pior. Mas você seguiu em frente. Eu não. Tudo para mim é demasiado profundo. 
Eu estou procurando por você em cada pessoa, mas eu não consigo encontrar aquela antiga felicidade porque ela morreu. Ela morreu com a nossa morte.


Original                            xCopyrightsx@Dec2015


You may also like

Sem comentários: